Oι χρήστες των smartphones εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με
την εμπειρία που αποκομίζουν από τη τρέχουσα απόδοση των δικτύων,
«H σταθερή απόδοση των δικτύων είναι ο κυριότερος παράγοντας
για τη διασφάλιση της αφοσίωσης των συνδρομητών και της μείωσης των τριβών
μεταξύ συνδρομητή και παρόχου», αναφέρεται στα ευρήματα έρευνας του Ericsson
ConsumerLab.
Παράλληλα, προκύπτει ότι οι χρήστες των smartphones
εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την εμπειρία που αποκομίζουν από τη τρέχουσα
απόδοση των δικτύων, καθώς βελτιώνοντας την ικανοποίηση του χρήστη μέσω της
καλύτερης απόδοσης του δικτύου, αυξάνονται τα έσοδα ανά συνδρομητή,
εξασφαλίζοντας έτσι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους τηλεπικοινωνιακούς
παρόχους.
Η βελτιωμένη και σταθερή απόδοση των δικτύων είναι ζωτικής
σημασίας για τη διασφάλιση της αφοσίωσης των συνδρομητών που χρησιμοποιούν
smartphones. Οπως αποκαλύπτεται, τα υπάρχοντας δίκτυα κινητής τηλεφωνίας σε
πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των χρηστών. Μάλιστα,
έως και 60% εκείνων που χρησιμοποιούν smartphone δηλώνουν ότι τουλάχιστον μία
φορά την εβδομάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ πάνω από το 30% των χρηστών
αντιμετωπίζουν προβλήματα σε καθημερινή βάση.
«Η ανάλυσή μας δείχνει ότι η απόδοση των δικτύων είναι
σήμερα η κινητήρια δύναμη της αφοσίωσης σε έναν πάροχο, ακολουθούμενη από το
κόστος της συνδρομής», διευκρινίζει ο Anders Kälvemark, Senior Advisor,
Consumer Insights του Ericsson ConsumerLab. «Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές
προσδοκούν περισσότερα σε επίπεδο υπηρεσιών από όσα λαμβάνουν. Οταν οι
προσδοκίες για επαρκή κάλυψη δεν εκπληρώνονται - ειδικά όταν βρίσκονται εν
κινήσει ή ταξιδεύουν - είναι επόμενο ότι η αφοσίωσή τους μειώνεται».
Για να εξασφαλιστεί μια καλή εμπειρία για τους χρήστες, το
περιεχόμενο θα πρέπει να εμφανίζεται στην οθόνη γρήγορα, καθώς η αναμονή τους
κουράζει. Ωστόσο, δεν είναι αρκετό για τους παρόχους να βελτιωθεί απλώς η
επίδοση του δικτύων με την ελπίδα ότι αυτό θα παρατηρηθεί από τους πελάτες. Η
επικοινωνία της σταθερής απόδοσης των δικτύων είναι απαραίτητη, για να αλλάξει
η αντίληψη των πελατών. Οι χρήστες πρέπει να είναι γνώστες των αλλαγών, για να
υπάρχει και αντίκτυπος στα επίπεδα ικανοποίησης και στην αφοσίωσή τους προς τον
πάροχο.
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι ένας ικανοποιημένος χρήστης
είναι γενικά λιγότερο πιθανό να αλλάξει τηλεπικοινωνιακό πάροχο, το οποίο οδηγεί
μακροπρόθεσμα σε αύξηση των εσόδων για την εταιρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου