παρά τη σημαντική διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο, σύμφωνα με πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg.
Φυσικά, τα νούμερα τον πωλήσεων δε χαροποιούν ιδιαίτερα τον
CEO της Microsoft, Steve Balmer και την ομάδα του, όμως αυτό που παρουσιάζει
ενδιαφέρον είναι πως, αποδεικνύεται πως οι καταναλωτές γύρισαν την πλάτη στο
Surface RT επειδή πήραν την απόφαση να περιμένουν για το πιο ακριβό αλλά
ταυτόχρονα και πιο ισχυρό μοντέλο, Surface Pro.
Από τον Οκτώβριο του 2012, που έκανε την εμφάνισή του το
Surface RT, έχουν πουληθεί περίπου 1 εκατομμύριο συσκευές, τη στιγμή που το
μοντέλο Pro έχει φτάσει τις 400.000 μονάδες, από τις 9 Φεβρουαρίου που
κυκλοφόρησε.
Μάλιστα οι αναλυτές της αγοράς, τονίζουν πως οι πωλήσεις του
Pro θα μπορούσαν να ήταν ακόμα καλύτερες αν δεν είχαν γίνει κάποιοι λάθος
χειρισμοί από τη Microsoft τον τελευταίο μήνα. Χειρισμοί που κυρίως εστιάζονται
στην έλλειψη αποθεμάτων σε πολλά καταστήματα, ειδικά για την κορυφαία έκδοση με
τα 128GB αποθηκευτικού χώρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου