Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Φάρσα της Google για κλείσιμο του YouTube

Η εταιρεία «παρουσίασε» επίσης την υπηρεσία «Google Μύτη», που αναπαράγει τις... οσμές των όρων αναζήτησης.

Τους «τίτλους τέλους» του YouTube υποτίθεται ότι βάζει σήμερα η Google, ανακοινώνοντας ότι από τα μεσάνυχτα η υπηρεσία θα πάψει να δέχεται καινούρια βίντεο.
 
Η ανακοίνωση βέβαια δεν είναι τίποτε άλλο από μια από τις πρωταπριλιάτικες φάρσες που σκαρφίστηκε για φέτος ο ιντερνετικός κολοσσός, υποστηρίζοντας πως η υπηρεσία λειτουργούσε εδώ και 8 χρόνια στα πλαίσια ενός διαγωνισμού με σκοπό την ανακήρυξη του καλύτερου βίντεο.

Στο σχετικό βιντεοκλίπ, η εταιρεία καλεί τους χρήστες να δουν όσο το δυνατόν περισσότερα βίντεο μέχρι τα μεσάνυχτα, όταν η πλατφόρμα θα αποσυρθεί από το ίντερνετ. Όπως αναφέρει ο Tim Liston, ο «υπεύθυνος του διαγωνισμού», στη συνέχεια οι 30.000 τεχνικοί της υπηρεσίας θα αξιολογήσουν όλο το οπτικό υλικό από το YouTube, με σκοπό να καταλήξουν στο καλύτερο βίντεο που «ανέβηκε» ποτέ στην πλατφόρμα.

Ο νικητής του διαγωνισμού υποτίθεται ότι θα γνωστοποιηθεί σε 10 χρόνια από σήμερα, όταν η πλατφόρμα θα ξεκινήσει πάλι να λειτουργεί. Τότε, αυτό το βίντεο θα είναι και το μοναδικό που θα μπορεί κανείς να παρακολουθήσει, καθώς όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο θα έχει διαγραφεί.

Το κλείσιμο του YouTube δεν είναι η μόνη φετινή φάρσα της Google, καθώς η εταιρεία «αποκάλυψε» επίσης σήμερα το Google Nose Beta – με τη «Google Μύτη» να εντάσσεται στη μηχανή αναζήτησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους χρήστες να ψάχνουν για μυρωδιές.

Η «Google Μύτη» βασίζεται σε μία βάση δεδομένων με περισσότερες από 15 εκατομμύρια καταχωρίσεις, τις οποίες συνέλεξαν τα αυτοκίνητα του Street Sense. Επομένως, μέσα από το «ψαχτήρι» μπορεί πλέον κανείς να απολαύσει και την… οσμή ενός όρου αναζήτησης, χάρις σε μία τεχνολογία που συνδυάζει τα υποχητικά κύματα με τα φωτόνια. Μάλιστα, η τεχνολογία είναι συμβατή σχεδόν με όλα τα επιτραπέζια PC και λάπτοπ, αλλά και με μερικές φορητές συσκευές.

Πρωταπριλιάτικη φάρσα έκανε όμως και το Twitter, ανακοινώνοντας τη νέα υπηρεσία Twttr, στην οποία οι λέξεις των «τιτιβισμάτων» θα αναγράφονται χωρίς φωνήεντα. Αν και οι υπεύθυνοι της υπηρεσίας θεωρούν ότι με αυτό τον τρόπο η επικοινωνία θα γίνει «πιο σαφής και περιεκτική», ωστόσο θα δίνουν τη δυνατότητα σε όσους χρήστες το επιθυμούν να αγοράζουν... φωνήεντα, χρεώνοντάς τους 5 δολάρια τον μήνα.


by Κώστα Δεληγιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου