Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Η ΕΑ αποκάλυψε τα πρώτα στοιχεία για το FIFA 14

Η ΕΑ παρουσίασε, όπως είχε ανακοινωθεί από χθες, τα πρώτα χαρακτηριστικά του FIFA 14. Πάρτε μια πρώτη γεύση από το νέο game!

Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις για PC, PlayStation 3 και Xbox 360, μαζί με αρκετά νέα στοιχεία. Πρώτο κομμάτι που θα έχει αρκετές βελτιώσεις είναι αυτό του σουτ, όπου σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης θα υπάρχουν οι μεγαλύτερες διαφορές.


Ο νέος μηχανισμός Pure Shot θα προσφέρει διαφορετική κατάληξη και διαφορετικό σουτ συνολικότερα.

Στο αποτέλεσμα της ενέργειας θα παίζει ρόλο το πώς έγινε το σουτ, τη γωνία που βρίσκεται ο παίκτης σε σχέση με το τέρμα, η απόσταση του ποδοσφαιριστή από την μπάλα, αλλά και η ισορροπία που έχει το σώμα του (που θα επηρεάζεται και από το πόσο πιέζουν οι αμυντικοί).

Ταυτόχρονα, στο FIFA 14 εγκαινιάζεται η μηχανή Real Ball Physics, η οποία θα βοηθήσει έτσι ώστε να γίνονται πιο ρεαλιστικά σουτ και τη γενικότερη αλληλεπίδραση με την μπάλα.

Νέες δυνατότητες έρχονται και για τους αμυντικούς και κυρίως στα αμυντικά τους καθήκοντα, αφού θα μπορούν να χρησιμοποιούν το κορμί τους για να κερδίζουν πιο εύκολα την κατοχή από τους αντιπάλους.

Η τεχνητή νοημοσύνη και σε αυτό το σημείο έχει αναπτυχθεί, έτσι ώστε οι παίκτες που ελέγχονται από εκεί να αντιδρούν πιο φυσιολογικά.

Κατά τη διάρκεια του σπριντ, ο παίκτης μπορεί να αξιοποιήσει αρκετές νέες κινήσεις και να αποφύγει τους αντιπάλους, ενώ πολλές είναι και οι δυνατότητες για κοψίματα σε παρόμοιες φάσεις, κοιτάζοντας από την πλευρά του αμυντικού.

Στο κομμάτι της ντρίμπλας έχουμε ακόμη περισσότερες επιλογές στο First Touch Control, που θα προσφέρει περισσότερους τρόπους για να φέρει τη μπάλα στην κατοχή του, ανάλογα με το βήμα, την ταχύτητα και την κατεύθυνσή του.

Οι ποδοσφαιριστές με καλύτερα στατιστικά θα υπερέχουν, όπως είναι λογικό, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και στο πως κάνετε τις απαραίτητες επιλογές για το ρόστερ σας.

Η διαδικασία του τάκλιν έχει κι αυτή αρκετές βελτιώσεις, με δυνατότητα για τέτοιου είδους «παρέμβαση» σε δεύτερο χρόνο.

Με αυτό τον τρόπο ο παίκτης καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου με λιγότερους παίκτες, ενώ έχει αυξηθεί και η ταχύτητα επαναφοράς από τάκλιν για τους αμυντικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου